Využití prvků ergoterapie u žáků rehabilitační třídy jako součást speciálně-pedagogické intervence – Pavla ŠÍMOVÁ
Pavla ŠÍMOVÁ
Bakalářská práce
Využití prvků ergoterapie u žáků rehabilitační třídy jako součást speciálně-pedagogické intervence
The use of elements occupational therapy for pupils attending rehabilitave classes as part of special education intervention
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapovat průběh vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami za souběžného využití ergoterapeutických prvků. Teoretická část vymezuje termíny úzce související s diagnózami žáků rehabilitačních tříd a jejich klasifikace a vymezuje ergoterapii, která je součástí vzdělávacího procesu. Praktická část je zaměřena na zpracování případové studie žáka rehabilitační třídy …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to map the course of education of a pupil with special educational needs with the simultaneous use of occupational therapy elements. The theoretical part defines the terms closely related to the diagnosis of pupils in rehabilitation classes and their classification and defines occupational therapy, which is a part of the educational process. The practical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michal Vostrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÍMOVÁ, Pavla. \textit{Využití prvků ergoterapie u žáků rehabilitační třídy jako součást speciálně-pedagogické intervence}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/p9ouco/.
Jak správně citovat práci
ŠÍMOVÁ, Pavla. Využití prvků ergoterapie u žáků rehabilitační třídy jako součást speciálně-pedagogické intervence. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Motivační faktory při výběru studijních oborů Speciální pedagogika a Rehabilitační-psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory
Šárka MEDOVÁ -
Edukace žáků s těžkým kombinovaným postižením v rehabilitační třídě ZŠ speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Radka Miltová -
Těžká a hluboká mentální retardace
Eliška Kazdová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová -
Souběžné postižení - tělesné a lehká mentální retardace
Markéta SCHULZOVÁ -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová