Young learners' attitudes to learning English in Bruntál schools – Matěj JELEN
Matěj JELEN
Bakalářská práce
Young learners' attitudes to learning English in Bruntál schools
Young learners' attitudes to learning English in Bruntál schools
Abstract:
The main aim of the thesis is to analyze the attitudes of Bruntál's fifth graders to learning English. Questionnaires from 206 students and structured interviews with ten teachers were used during the survey. There are significant differences in teaching methods among the Bruntál schools. The popularity of English is higher among the students who stated their parents have a positive attitude to the …víceAbstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza postojů bruntálských žáků pátých tříd ke studiu angličtiny. Výsledky výzkumu vychází z dotazníků vyplněných 206 studenty a strukturovaných rozhovorů s deseti učiteli. Mezi jednotlivými školami byly zaznamenány výrazné rozdíly ve způsobu výuky. Z výsledků je patrné, že popularita angličtiny je vyšší u studentů, kteří uvedli, že jejich rodiče mají k předmětu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELEN, Matěj. Young learners' attitudes to learning English in Bruntál schools. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a historie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA
Název
Vložil
Vloženo
Práva