Analýza marketingové komunikace ve firmě Wincor Nixdorf s.r.o. – Bc. Markéta Beránková
Bc. Markéta Beránková
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace ve firmě Wincor Nixdorf s.r.o.
Analysis of the marketing communication in company Wincor Nixdorf s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce uvádí aktuální marketingové strategie. Zaměřuje se na řízení marketingových aktivit, marketingové strategické plánování a analýzu prostředí. Věnuje se mediálnímu plánování a integrované komunikaci. Popisuje použití jednotlivých prvků marketingového komunikačního mixu na konkrétním příkladu vybrané společnosti. V práci je na tomto praktickém příkladu prokázána potřeba a nutnost tvorby …moreAbstract:
The dissertation looks at the current marketing strategy. Focus is put on management of marketing activities, strategic marketing planning and analysis environment and also describes media planning and integrated communications. A demonstration of specific practical work of individual elements of the marketing communication mix on at concrete example of the selected company. The work on this practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tudud/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec