Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství – Bc. Nikola Málková
Bc. Nikola Málková
Master's thesis
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Marketing communication of subjects in the organic farming
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a zemědělství, a to konktrétně marketingovou komunikací subjektů, kteří hospodaří v ekologickém režimu zemědělství. Ekologie, biopotraviny a dlouhodobě udržitelné hospodaření jsou v dnešní době velice diskutovaná témata. Tato práce jim věnuje pozornost ve spojení s marketingovou komunikací, jak z pohledu farmářů, ale i spotřebitelů hospodařících a …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issues of marketing and agriculture, specifically by the marketing communication of subjects in organic farming. Today highly discussed topics are ecology, organic food and long-term sustainable farming. Thesis gives them attention in connection with marketing communication, from the point of view of farmers and consumers who farm and live in regions of Pardubice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÁLKOVÁ, Nikola. \textit{Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/paep2y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Udržitelnost hospodaření na zemědělské půdě v ČR
Adéla Golasovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights