Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství – Bc. Nikola Málková
Bc. Nikola Málková
Master's thesis
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Marketing communication of subjects in the organic farming
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a zemědělství, a to konktrétně marketingovou komunikací subjektů, kteří hospodaří v ekologickém režimu zemědělství. Ekologie, biopotraviny a dlouhodobě udržitelné hospodaření jsou v dnešní době velice diskutovaná témata. Tato práce jim věnuje pozornost ve spojení s marketingovou komunikací, jak z pohledu farmářů, ale i spotřebitelů hospodařících a …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issues of marketing and agriculture, specifically by the marketing communication of subjects in organic farming. Today highly discussed topics are ecology, organic food and long-term sustainable farming. Thesis gives them attention in connection with marketing communication, from the point of view of farmers and consumers who farm and live in regions of Pardubice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÁLKOVÁ, Nikola. \textit{Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/paep2y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Udržitelnost hospodaření na zemědělské půdě v ČR
Adéla Golasovská
Názov
Vložil
Vložené
Práva