Jan ENDRŠT

Bachelor's thesis

Marketingová strategie spolku TJ Sokol Duchcov

The marketing strategy of TJ Sokol Duchcov
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybraného spolku, který poskytuje zejména sportovní služby. Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou strategií a navrhnout možné změny v dané strategii, které by vedly ke zvýšení návštěvnosti a povědomí o daném spolku. První část práce popisuje historii celé organizace Sokol a problematiku marketingové strategie a financování …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of a selected association, which provides mainly sports services. The aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy and to propose possible changes, which would increase the attendance and awareness of the association. The first par describes the history of the Sokol Organization and the issues of marketing strategy and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ENDRŠT, Jan. Marketingová strategie spolku TJ Sokol Duchcov. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická