Marketingová strategie spolku TJ Sokol Duchcov – Jan ENDRŠT
Jan ENDRŠT
Bachelor's thesis
Marketingová strategie spolku TJ Sokol Duchcov
The marketing strategy of TJ Sokol Duchcov
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybraného spolku, který poskytuje zejména sportovní služby. Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou strategií a navrhnout možné změny v dané strategii, které by vedly ke zvýšení návštěvnosti a povědomí o daném spolku. První část práce popisuje historii celé organizace Sokol a problematiku marketingové strategie a financování …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of a selected association, which provides mainly sports services. The aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy and to propose possible changes, which would increase the attendance and awareness of the association. The first par describes the history of the Sokol Organization and the issues of marketing strategy and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ENDRŠT, Jan. \textit{Marketingová strategie spolku TJ Sokol Duchcov}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/pafyf4/.
Jak správně citovat práci
ENDRŠT, Jan. Marketingová strategie spolku TJ Sokol Duchcov. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková