Bc. Iveta Kalousová

Master's thesis

Komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s r.o.

Communication strategy of company CET 21 spol. s r.o.
Abstract:
Tématem diplomové práce je vyhodnocení efektivity komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s.r.o. se zaměřením na konkrétní marketingovou komunikační kampaň k programovému formátu HLAS 2014. První část práce předkládá teoretický základ zkoumané problematiky, uvádí odborné pohledy na tvorbu komunikačních strategií s využitím modelu integrované marketingové komunikace, včetně vývoje nových trendů …more
Abstract:
The topic of the diploma thesis is an evaluation of effectivness of the communication strategy for the company CET 21 spol. s.r.o. Main focus is on the specific marketing communication campaign of the program format HLAS 2014. The first section presents the theoretical basis of the examined subject matter, represents the experts views on the creation of communication strategies using the model of integrated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication