Komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s r.o. – Bc. Iveta Kalousová
Bc. Iveta Kalousová
Diplomová práce
Komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s r.o.
Communication strategy of company CET 21 spol. s r.o.
Anotace:
Tématem diplomové práce je vyhodnocení efektivity komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s.r.o. se zaměřením na konkrétní marketingovou komunikační kampaň k programovému formátu HLAS 2014. První část práce předkládá teoretický základ zkoumané problematiky, uvádí odborné pohledy na tvorbu komunikačních strategií s využitím modelu integrované marketingové komunikace, včetně vývoje nových trendů …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is an evaluation of effectivness of the communication strategy for the company CET 21 spol. s.r.o. Main focus is on the specific marketing communication campaign of the program format HLAS 2014. The first section presents the theoretical basis of the examined subject matter, represents the experts views on the creation of communication strategies using the model of integrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r8euu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Barbora Olenočinová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Markéta Pechancová