Pavlo Pazelskyi

Bachelor's thesis

Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy

Invia.cz, travel agency online communication strategy while approaching new markets.
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.
Abstract:
This work is focused on analysing and testing different internet marketing technologies that are usable for online travel agency to promote their website on new markets. As an example, practical work will be done in travel agency Invia.cz. In the end, results will be analysed and recommendation will be given.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Daniela Chovancová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20073