Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy – Pavlo Pazelskyi
Pavlo Pazelskyi
Bachelor's thesis
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Invia.cz, travel agency online communication strategy while approaching new markets.
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.Abstract:
This work is focused on analysing and testing different internet marketing technologies that are usable for online travel agency to promote their website on new markets. As an example, practical work will be done in travel agency Invia.cz. In the end, results will be analysed and recommendation will be given.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20073
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Daniela Chovancová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20073
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová