Marketing a ekonomika vybraného podniku – Patrik Kučera
Patrik Kučera
Bakalářská práce
Marketing a ekonomika vybraného podniku
Marketing and economy of chosen enterprise
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozborem ekonomické a marketingové situace společnosti CZC.cz, s. r. o., která podniká v oblasti internetového prodeje počítačů a spotřební elektroniky. Ekonomická analýza je aplikována prostřednictvím metody poměrových ukazatelů, a to za sledované období v letech 2006 -- 2011. Marketingová analýza zkoumá a vyhodnocuje tržní okolí podniku s využitím STEP analýzy a Porterovy …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with economic and market analysis in CZC.cz, Ltd., which operates in the market for computers and consumer electronics through the internet sale. Economic analysis is applied through the ratios during the period 2006 -- 2011. Market analysis examines and evaluates market situation through the STEP methods and Porter's methods. The thesis is divided to two parts. Literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Miroslav Svatoš, CSc.
- Oponent: Josef Slaboch, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza finanční situace vybraného podniku
Viktoriia Arutiunova -
Finanční analýza vybraného podniku
Melánie Pospíšilová -
Analýza marketingové komunikace Vysoké školy finanční a správní, o.p.s.
Kateřina Pavlíková -
Finanční a marketingová analýza firmy AXEM s.r.o.
Martina Smolková
Název
Vložil
Vloženo
Práva