Role a postavení managementu pro vedení a strategii malého podniku – Ing. Jan Ondřej
Ing. Jan Ondřej
Diplomová práce
Role a postavení managementu pro vedení a strategii malého podniku
Management role and status for leading and strategy of a small enterprise
Anotace:
Pedmtem diplomové práce Role a postavení managementu pro vedení a strategii malého podniku obecn je analýza malých a stedních podnik v eské republiky. První ást je zamena na popis situace malých a stedních podnik v eské ekonomice, následují informace o strategickém ízení a managementu. V poslední ásti je pak analyzován konkrétní podnik a navržena optimální strategie dalšího rozvoje.Abstract:
The goal of the submitted subject: Management role and status for leading and strategy of a small enterprise is in general to analyze small and medium enterprises in Czech Republic. The first part is concentrated on describing their situation in Czech economy. It is followed by characterization of strategic leading and management. And in the final part is analyzed particular enterprise and is drafted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gcfya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2006
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria