Slevové portály v oblasti restauračních zařízení – Adéla Horváthová
Adéla Horváthová
Master's thesis
Slevové portály v oblasti restauračních zařízení
Discount Portals in Restaurants Sector
Abstract:
Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice slevových portálů v oblasti restauračních zařízení, zejména z pohledu příjemců a poskytovatelů slevových akcí. Cílem je navrhnout doporučení pro poskytovatele gastronomických služeb, kteří chtějí zahájit spolupráci s portály hromadného nakupování. Teoretická východiska nejprve identifikují oblast slevových portálů jako instrument marketingového mixu …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of discount portals in ambit of the restaurants, especially from the perspective of beneficiaries and providers of promotional discounts. The aim is to propose recommendations for providers of catering services who want to start cooperation with mass shopping portals. Theoretical resources first identifies discount portals like instrument of the marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORVÁTHOVÁ, Adéla. \textit{Slevové portály v oblasti restauračních zařízení}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/paxqag/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Kateřina Grubnerová -
Slevové portály jako možný způsob distribuce
Michaela Sovišová -
Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku
Věroslav Kučírek -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
Slevové portály - výhody a rizika v oblasti HoReCa segmentu
Marek Šafránek -
Slevové servery - výhody a nevýhody dlouhodobé spolupráce
Tomáš Káva -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Andrea Krobová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights