Ivana Bendová
Bachelor's thesis
Franchisingový koncept juicebaru Mangaloo
The concept of Mangaloo´s juicebar franchise
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingovým podnikáním. První část teoreticky vymezuje základní pojmy franchisingu, náležitosti franchisové smlouvy a jeho výhody a nevýhody. Druhá část je zaměřena na konkrétní franchisingový řetězec Mangaloo. Cílem práce je vytvoření uceleného pohledu na koncept tohoto řetězce a posouzení, zda je pro franchisanta koncept výhodný a navrhnout případné změny a zlepšení …moreAbstract:
This thesis is concerned with franchising. First part describes theoretically basic terms of franchising, requirements of franchise contract, pro and cons of franchising. Second part is focused on particular franchise chain Mangaloo. The aim of thesis is creation of comprehensive perspective on this franchise concept and appraisal if this concept is advantageous for franchisee and suggest possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35778
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2013
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Alžběta Kvapilová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35778
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová