Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu – Anna Melounová
Anna Melounová
Diplomová práce
Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu
Methods of Determining Customer Value and Their Practical Application in the B2B Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření teoretického přehledu jednotlivých metod stanovení hodnoty zákazníka, následná aplikace vybraných metod na zákaznickou základnu v konkrétním B2B podniku a formulování doporučení. Pro analýzu hodnoty zákazníka byla využita minulá hodnota zákazníka, upravený strukturální vzorec pro výpočet hodnoty zákazníka, upravený vzorec pro SaaS společnosti a kohortní analýza. Minulá …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to create a theoretical overview of individual methods of determining customer value, the subsequent application of selected methods to the customer base in a B2B company and the formulation of recommendations for this company. The past customer value, the adjusted structural formula for calculating the customer lifetime value, the adjusted formula for SaaS companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85179
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Lukáš Polame
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85179
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane