Bc. Tomáš Sýkora
Bakalářská práce
Internetový marketing
Internet marketing
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu. Zaměřuje se na nástroje internetového marketingu, formy reklamy a reklamní systémy. Zabývá se komparací vybraných webových stránek firem z pohledu internetového marketingu.Abstract:
This bachelor paper deals with the internet marketing. It is focused on the internet marketing tools as well as on forms and systems of advertising. It also analyses and compares selected company websites from the perspective of the internet marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sýkora, Tomáš. Internetový marketing. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.
Ivana IVANUŠIĆOVÁ -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Affiliate marketing
Jan Palme