Fundraisingový a marketingový plán neziskové organizace – Bc. Lenka PALŮCHOVÁ
Bc. Lenka PALŮCHOVÁ
Diplomová práce
Fundraisingový a marketingový plán neziskové organizace
Fundraising and marketing plan for non-profit organization
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku neziskového sektoru. Teoretická část vymezuje neziskový sektor, neziskové organizace, jejich typologii a financování. Další kapitoly definují teoretický základ fundraisingu, marketingu a principy jejich využití v neziskových organizacích. Praktická část je věnována představení občanského sdružení Dobré místo pro život a následnému vytvoření fundraisingového …víceAbstract:
This thesis is focused on the nonprofit sector. The theoretical part defines the nonprofit sector, nonprofit organizations, their typology and financing. Other chapters define the theoretical basis for fundraising, marketing and principles of their use in non-profit organizations. The practical part is devoted to the presentation of the civic association Dobré místo pro život and the subsequent creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zveřejnit od: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Alena Opletalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALŮCHOVÁ, Lenka. Fundraisingový a marketingový plán neziskové organizace. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Neziskové organizace a občanská společnost
David Hnilička -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
On-line nástroje pro neziskové organizace se zaměřením na komunitní nadace a jejich roli v občanské společnosti
Pavlína Kozolková -
Podíl neziskové organizace na zapojení občanské společnosti do cestovního ruchu
Aneta Mizerová -
Evropské nevládní neziskové organizace a jejich formy integrace
Michael Smolka -
Fundraising a marketing vybrané neziskové organizace
Lenka JANKOVSKÁ -
Marketing neziskové organizace (případová studie)
Tereza Šebestová
Název
Vložil
Vloženo
Práva