Využívání Google Analytics pro marketing firmy – Bc. Barbora Zemanová
Bc. Barbora Zemanová
Bachelor's thesis
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Use of Google Analytics for marketing of companies
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat data, získaná za pomocí Google Analytics, konkrétní firmy, v našem případě ubytovacího zařízení a po této důkladné analýze navrhnout, jakým způsobem tyto data efektivněji využívat při tvorbě marketingových strategií firmy. Tato bakalářská práce je rozdělena do tří částí, kdy v první části je jednoduše popsána služba Google Analytics a následně jsou zde představena …moreAbstract:
The aim of this bachelor’s dissertation is to analyze the data obtained with the help of Google Analytics, a particular company, in our case an accommodation facility and after this thorough analysis to suggest how to use these data more effectively when creating the company's marketing strategies. This bachelor thesis is divided into three parts. In the first part there is simply described service …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/x7tvj/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: Dr. Petr Krajáč, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Využití online distribučních cest u vybraného ubytovacího zařízení
Tomáš Čermák -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karolína Králová -
Online marketingová komunikace vybraného hotelu
Veronika Romanová -
Vlivy online hodnocení ubytovacích zařízení (eWOM) při rozhodovacím procesu účastníků CR
Lada Chmelíková -
Online marketing malých a středních hotelů
Tereza Smutná -
Využitie manažmentu online reputácie v ubytovacích zariadeniach
Petra Martinková -
Vybrané nástroje online marketingu a ich využitie v oblasti ubytovacích a reštauračných zariadení
Andrej Grajciar -
Analysis of online sales channels for short term apartment rentals in Prague - case study of Ruterra Apartment s.r.o.
Anna Antonenko