Médiokracie - politická komunikace v době masových médií – Pavla Švejcarová
Pavla Švejcarová
Diplomová práce
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Mediocracy - political communication in the mass media era
Anotace:
Práce analyzuje využívání sociální sítě Facebook v období před předčasnými volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, které se konaly na podzim v roce 2013. Práce vymezuje a definuje základní pojmy politického marketingu, politické komunikace a její nové, moderní formy spojené s fungováním internetu a sociálních sítí. V analytické části jsou zkoumány facebookové profily vybraných, následně parlamentních …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to analyse how Czech political parties used social network to political communication before election in year 2013. The work tries to define the basic concepts of political marketing, political communication and new, modern forms of it associated with the Internet and social networks. In the analytical part I analyse Facebook profiles of selected parties. The work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2015
- Vedoucí: Karel Müller
- Oponent: Vladimíra Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol