Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh – Michaela Poláková
Michaela Poláková
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh
Marketing strategy designed to introduction of product in the market
Anotace:
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trhAbstraktBakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů u zvoleného produktu v rámci farmaceutického průmyslu. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro uvedení nové fiktivní antikoncepční pilulky z kategorie pohotovostních kontraceptiv na český trh a zároveň doporučit určitá marketingová rozhodnutí. Pohotovostní přípravek …víceAbstract:
Proposal of marketing strategy for product market placingAbstractThe bachelor thesis addresses the use of marketing tools for selected product within the pharmaceutical industry. The aim of this study is to propose appropriate marketing strategy for launching a new fictitious emergency contraceptive pill on the Czech market and to recommend effective marketing decisions at the same time. The emergency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva