Kateřina Malá

Master's thesis

Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu

The Marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the enviroment of the czech television market
Abstract:
Tato Diplomová práce se věnuje tématu marketingové strategie televize FTV Prima s.r.o. v oblasti televizního trhu. Hlavním cílem diplomové práce je vymezení marketingových činností a použití nástrojů společnosti FTV Prima, provozující celoplošné televizní vysílání televizních stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima ZOOM vedoucí k lepšímu postavení na televizním trhu. Teoretická část diplomové …more
Abstract:
This thesis focuses on the topic of marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the television market. The main objective of this thesis is the definition of marketing activities and the use of marketing tools by FTV Prima, a company operating nationwide TV broadcast television stations Prima, Prima COOL, Prima Love and Prima ZOOM, leading to a better position in the television market. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2014
  • Supervisor: Jan Hanzlík
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39754