Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu – Kateřina Malá
Kateřina Malá
Diplomová práce
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
The Marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the enviroment of the czech television market
Anotace:
Tato Diplomová práce se věnuje tématu marketingové strategie televize FTV Prima s.r.o. v oblasti televizního trhu. Hlavním cílem diplomové práce je vymezení marketingových činností a použití nástrojů společnosti FTV Prima, provozující celoplošné televizní vysílání televizních stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima ZOOM vedoucí k lepšímu postavení na televizním trhu. Teoretická část diplomové …víceAbstract:
This thesis focuses on the topic of marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the television market. The main objective of this thesis is the definition of marketing activities and the use of marketing tools by FTV Prima, a company operating nationwide TV broadcast television stations Prima, Prima COOL, Prima Love and Prima ZOOM, leading to a better position in the television market. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39754
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec