Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") – Hana PILNÁČKOVÁ
Hana PILNÁČKOVÁ
Diplomová práce
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Effects of specific learning disabilities on self-concept and sociometric position of children in the classroom.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sociální problematikou specifických poruch učení na ZŠ. K výzkumu jsem použila standardizované testy a dotazníky, které jsem předložila vybraným žákům z čtvrtých, pátých a šestých tříd. Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda specifická porucha učení má nějaký vliv na žákovo sebehodnocení a na jeho sociometrickou pozici ve třídě.Abstract:
The diploma work deals with social issues of specific learning disabilities at primary school. For research I used standardized tests and questionnaires that I gave to chosen pupils from the 4th, 5th and 6th grades. The aim of my dissertation is to find out if specific learning disability can influence pupil´s self-confidence and their sociometric position in the class.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Zveřejnit od: 23. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PILNÁČKOVÁ, Hana. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu ''Morfologické uvědomění u dyslektiků'')}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pd6ka9/.
Jak správně citovat práci
PILNÁČKOVÁ, Hana. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-HV/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva