Komunikační strategie společnosti Flying Tiger Copenhagen – Aneta Petrusová
Aneta Petrusová
Diplomová práce
Komunikační strategie společnosti Flying Tiger Copenhagen
Communication strategy of Flying Tiger Copenhagen
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti Flying Tiger Copenhagen v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje komunikační strategii a komunikačnímu mixu. Praktická část se věnuje vybrané firmě a analýze její komunikační strategie. V závěru této práce je předložen návrh na možná zlepšení do budoucna.Abstract:
The theme of this diploma thesis is analysis of communication strategy of Flying Tiger Copenhagen in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part is focused on communication strategy and communication mix. Practical part is focused on chosen company and analysis of its communication strategy. In conclusion of the thesis there is a suggestion for possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2019
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Simona Concepcion
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Finanční analýza maloobchodního řetězce
Jan Pazourek -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English