Vliv organizací destinačního managementu na hotelnictví na Českokrumlovsku – Bc. Lucie Yuksekcete
Bc. Lucie Yuksekcete
Bakalářská práce
Vliv organizací destinačního managementu na hotelnictví na Českokrumlovsku
Influence of the destination management organizations on Hotel Industry in the Český Krumlov Region
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo napsat o organizacích destinačního managementu, které působí v Jihočeském kraji a zjistit, jaký vliv mají tyto organizace na hotelnictví na Českokrumlovsku. V první části práce jsem popsala pojmy z hotelnictví a cestovního ruchu a popsala jsem, co to je destinační management.V druhé části jsem se zabývala dotazníkovým šetřením, které bylo posláno do ubytovacích zařízení …víceAbstract:
The aim of this work was to write about the destination management organizations that operate in the the South Bohemian region and find out what impact these organizations have on the hospitality industry in the region Český Krumlov. In the first part I describe the concepts of hospitality and tourism, and I described what a destination management. In the second part I focused on questionnaires that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14541/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Petr Studnička, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YUKSEKCETE, Lucie. \textit{Vliv organizací destinačního managementu na hotelnictví na Českokrumlovsku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdineo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová