Komunikační strategie soukromých a státních vysokých škol – Bc. Andrea Lomozová
Bc. Andrea Lomozová
Bakalářská práce
Komunikační strategie soukromých a státních vysokých škol
Communication strategy of private and public Universities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové strategie v oblasti komunikace vysokých škol státních a soukromých. V teoretické části nejprve popisuji marketing vysokých škol a komunikační strategie, zda jsou efektivní. Zjistím, zda soukromé vysoké školy mají odlišnou strategii od státních vysokých škol. Dále popíši jak jsou na tom v současnosti vysoké školy a jak na tom byly dříve. V praktické části …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing strategies in the field of communication of state and private universities. In the theoretical part, I first describe the marketing of colleges and the communication strategies as to whether they are effective. I'll find out if private colleges have a different strategy from state universities. I will also describe how the higher education is now and how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ks7yc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů
Ondřej Hamouz