Komunikační strategie soukromých a státních vysokých škol – Bc. Andrea Lomozová
Bc. Andrea Lomozová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie soukromých a státních vysokých škol
Communication strategy of private and public Universities
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové strategie v oblasti komunikace vysokých škol státních a soukromých. V teoretické části nejprve popisuji marketing vysokých škol a komunikační strategie, zda jsou efektivní. Zjistím, zda soukromé vysoké školy mají odlišnou strategii od státních vysokých škol. Dále popíši jak jsou na tom v současnosti vysoké školy a jak na tom byly dříve. V praktické části …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing strategies in the field of communication of state and private universities. In the theoretical part, I first describe the marketing of colleges and the communication strategies as to whether they are effective. I'll find out if private colleges have a different strategy from state universities. I will also describe how the higher education is now and how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ks7yc/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2017
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů
Ondřej Hamouz