Postoje spolužáků k integraci / inkluzi žáka s Aspergerovým syndromem – Ivana KOŇAŘÍKOVÁ
Ivana KOŇAŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Postoje spolužáků k integraci / inkluzi žáka s Aspergerovým syndromem
Attitudes of classmates towards the integration / inclusion of a pupil with Asperger syndrome.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá postojem spolužáků k integraci a inkluzi žáka s Aspergerovým syndromem. První až třetí část práce je teoretická, pojednává o Aspergerově syndromu, etiologii a klasifikaci, zabývá se integrací a inkluzí a procesu integrace žáka s AS. Ve čtvrté, praktické části této práce je volen kvalitativní výzkum, kde pomocí kazuistiky žáka, pozorováním a rozhovoru se spolužáky je mapován …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the attitude of classmates to the integration and inclusion of a pupil with Asperger's syn-drome into the class. The first three parts of the thesis are theoretical. They are aimed at the Asperger's syndrome as such, its etiology and classification. They also deal with the process of integration and inclusion of a pupil with Asper-ger's syndrome into a class. The fourth …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Ivana Grohmann, DiS., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŇAŘÍKOVÁ, Ivana. Postoje spolužáků k integraci / inkluzi žáka s Aspergerovým syndromem. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / SPP-ČJL
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2022