Veronika Zedníčková

Bakalářská práce

Vliv green marketingu na chování spotřebitele

Influence of Green Marketing on Consumer Behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním green marketingu na trhu přírodní kosmetiky a je zaměřena na tvorbu zeleného marketingového mixu dané společnosti. Teoretická část vymezuje základní pojmy spojené s green marketingem, udržitelností a chováním spotřebitelů. Otevírá také problematiku greenwashingu a kosmetických certifikací. V analytické části práce je popsána situace přírodní kosmetiky a udržitelnosti …více
Abstract:
This thesis deals with the perception of green marketing on the natural cosmetics market and it further focuses on developing a green marketing mix for a cosmetic brand SynCare. The theoretical part defines the basic concepts of green marketing, sustainability and consumer behaviour. It also briefly introduces the issues of greenwashing and cosmetics certification. In the empirical part, the situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON