Podání času a časových relací v čítankovách textech pro 3. ročník ZŠ. – Barbora JANČAŘÍKOVÁ
Barbora JANČAŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Podání času a časových relací v čítankovách textech pro 3. ročník ZŠ.
Submission time and time relations in the papers for the 3rd year of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tím, jak je podán čas a časové relace v textech, které jsou určeny k soustředěné percepci. Byly vybrány texty z čítanek 3. ročníku, v té době se totiž žáci seznamují s jazykovým popisem slovesného času. Teoretická část práce se zaměřuje na lingvistický popis slovesného času a na vyjádření časových relací. V praktické části se zaměřuji na to, v jakém množství jsou slovesné …víceAbstract:
The thesis deals with how time and time relations are given in texts, which are intended for concentrated perception. Texts from readers were selected for the third year of primary school, at that time the pupils acquainted with the linguistic description of the verb tense. The theoretical part of the thesis focuses on the linguistic description of the verb time and the expression of time relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Eva Höflerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANČAŘÍKOVÁ, Barbora. Podání času a časových relací v čítankovách textech pro 3. ročník ZŠ.. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách
Iveta HRADCOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy
Kateřina LAKOMÁ -
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Výukový program první pomoci pro žáky 1. stupně ZŠ
Monika Merglová -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN