Finanční řízení v podniku služeb – Bc. Monika Šlajerová
Bc. Monika Šlajerová
Diplomová práce
Finanční řízení v podniku služeb
Financial Management in the Business Services
Anotace:
Předložená práce se zabývá finančním řízením v podniku služeb. Teoretická část popisuje předpoklady pro dobré fungování podniku, tedy základní nástroje finančního řízení, podstatu marketingu, marketingový mix a SWOT analýzu. V praktické části je představen analyzovaný podnik a jeho řízení. Jde tedy o popis konkrétního podniku, řízení a ekonomiku podniku, aplikaci marketingového mixu na prostředí podniku …víceAbstract:
Presented work deals with financial management in the Enterprise Services. The theoretical part describes the prerequisites for the good functioning of the company , the basic tools of financial management , the essence of marketing, marketing mix and SWOT analysis. In the practical part is introduced to the company and its management. So it is a description of the specific business , management and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xnrz0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Tomáš Marek
- Oponent: Ing. Jan Goláň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Hrňa -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix společnosti AURIS CZ
Pavlína Hoferková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Simona Sumegová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment