Větná stavba mluvených projevů žáků 2. stupně ZŠ při komunikaci ve výuce – Bc. Andrea Kytlicová
Bc. Andrea Kytlicová
Diplomová práce
Větná stavba mluvených projevů žáků 2. stupně ZŠ při komunikaci ve výuce
Syntax of spoken language of pupils from the lower secondary school during communication in class
Anotace:
Diplomová práce Větná stavba mluvených projevů žáků 2. stupně ZŠ při komunikaci ve výuce se zabývá srovnáním nepřipravených a připravených mluvených projevů žáků ve výuce. Mluvené projevy žáků byly pořízeny na základní škole v centru Brna. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část seznamuje se základními pojmy souvisejícími s větnou stavbou mluvených projevů a vychází z lingvistických …víceAbstract:
The diploma thesis Syntax of spoken language of pupils from the lower secondary school during communication in class deals with comparison of unprepared and prepared spoken language of pupils during lessons. Spoken language of pupils was recorded on elementary school in the centre of Brno. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes basic terms related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kkomg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dagmar Sochorová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Writing Practice at Lower Secondary School and Lower Level of Grammar School
Jitka Kolisková -
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Comparison of Czech and Taiwanese Lower Secondary School Environment
Eva Zavadilová -
Negation in Written and Spoken Language
Zuzana Olexová -
Foreign language spoken performance anxiety
Michaela Polónyová -
I mean as a filler in academic spoken American English
Pavlína Beranová -
Well as a discourse marker in academic spoken discourse
Blanka Svozílková