Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu automobilu – Nicola HOLDSCHICKOVÁ
Nicola HOLDSCHICKOVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu automobilu
Factors influencing purchasing decision-making process when purchasing a car
Abstract:
Předložená práce "Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při koupi automobilu" je zaměřena na zjištění zásadních faktorů, které rozhodovací proces ovlivňují a zároveň také na zjištění intenzity působení těchto faktorů. Mezi tyto faktory lze řadit v první řadě cenu, značku vozidla, stav tachometru, barvu a jiné. V první části této práce jsou vymezeny základní pojmy, jež autorka shledává …moreAbstract:
The presented work "Factors influencing decision-making process of the consumer when purchasing a car" is focused on detection key factors influencing decision-making process and as well on detection intensity of the impact these factors. In these factors first of all is possible to order the price, brand of the vehicle, state of the speedometer, color etc. In first part of this work are defined some …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLDSCHICKOVÁ, Nicola. \textit{Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu automobilu}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pf0juu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLDSCHICKOVÁ, Nicola. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu automobilu. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková