Nicola HOLDSCHICKOVÁ

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu automobilu

Factors influencing purchasing decision-making process when purchasing a car
Anotace:
Předložená práce "Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při koupi automobilu" je zaměřena na zjištění zásadních faktorů, které rozhodovací proces ovlivňují a zároveň také na zjištění intenzity působení těchto faktorů. Mezi tyto faktory lze řadit v první řadě cenu, značku vozidla, stav tachometru, barvu a jiné. V první části této práce jsou vymezeny základní pojmy, jež autorka shledává …více
Abstract:
The presented work "Factors influencing decision-making process of the consumer when purchasing a car" is focused on detection key factors influencing decision-making process and as well on detection intensity of the impact these factors. In these factors first of all is possible to order the price, brand of the vehicle, state of the speedometer, color etc. In first part of this work are defined some …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLDSCHICKOVÁ, Nicola. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu automobilu. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/