Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů – Bc. Martina Císová
Bc. Martina Císová
Master's thesis
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
The role of brand for making consumer motives
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního chování a vlivem značky na spotřebitele. Pro praktickou část byla zvolena značka Baťa. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory mají rozhodující vliv na kupní chování spotřebitele a jak je značka Baťa vnímána. Teoretická část byla sestavena na základě analýzy a syntézy relevantních sekundárních zdrojů, jejich citací a komparací stanovisek různých autorů …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of purchasing behaviour and influence of a brand on consumer. The Baťa brand has been choosen for the practical part. The aim of the work was to find what factors have a decisive influence on consumer buying behaviour and how the brand Baťa is perceived. The theoretical part was compiled on the basis of analysis and synthesis of relevant secondary sources, their quoting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CÍSOVÁ, Martina. \textit{Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/pfapkj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights