Zhodnocení úspěšnosti stávající marketingové strategie ve firmě – Bc. Anna Jeřábková, DiS.
Bc. Anna Jeřábková, DiS.
Bakalářská práce
Zhodnocení úspěšnosti stávající marketingové strategie ve firmě
The success evaluation of the current marketing strategy in the company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Shell. Zjistit, jaká používají marketingová sdělení, rozebrat jejich marketingové kampaně a zanalyzovat současnou situaci. Teoretická část práce bude věnována základním marketingovým pojmům a nástrojům marketingové komunikace, rozdělení segmentu zákazníků a brandingu, který je pro společnost Shell klíčový. V praktické …víceAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to evaluate current marketing strategy of the Shell company. To found out, which one of marketing communications they using, to analyze their marketing campaigns and analyse their current situation, too. Theoretical part of work will focus on basic marketing terms and tools of marketing communication, partition of the customer segment and branding, which is very …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/itxsz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEŘÁBKOVÁ, Anna. \textit{Zhodnocení úspěšnosti stávající marketingové strategie ve firmě}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/pfna19/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová