Bc. Nicole Kobrlová

Diplomová práce

Marketing privátních značek

Private Label Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingu privátních značek. Cílem je vypracovat návrh na zařazení podcastu jako multimediálního komunikačního formátu do stávajícího komunikačního mixu firmy Alza.cz. Celá práce je rozdělena na dvě části. V první části je zpracovaná teoretická část, praktická část je zpracována na základě dotazníkového šetření a následného vyhodnocení výsledků, kde byly ověřeny …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the topic of private label marketing. The aim is to develop a proposal for the inclusion of podcast as a multimedia communication format in the existing communication mix of Alza.cz. The whole thesis is divided into two parts. In the first part, the theoretical part is elaborated, the practical part is elaborated on the basis of a questionnaire survey and subsequent evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní