Bc. Nicole Kobrlová
Diplomová práce
Marketing privátních značek
Private Label Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingu privátních značek. Cílem je vypracovat návrh na zařazení podcastu jako multimediálního komunikačního formátu do stávajícího komunikačního mixu firmy Alza.cz. Celá práce je rozdělena na dvě části. V první části je zpracovaná teoretická část, praktická část je zpracována na základě dotazníkového šetření a následného vyhodnocení výsledků, kde byly ověřeny …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of private label marketing. The aim is to develop a proposal for the inclusion of podcast as a multimedia communication format in the existing communication mix of Alza.cz. The whole thesis is divided into two parts. In the first part, the theoretical part is elaborated, the practical part is elaborated on the basis of a questionnaire survey and subsequent evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yar60/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková