Analýza marketingové strategie vybraného hotelu – Bc. Karolína Vojířová
Bc. Karolína Vojířová
Master's thesis
Analýza marketingové strategie vybraného hotelu
Analysis of marketing strategy chosen hotel
Abstract:
Ve své práci se budu věnovat problematice marketingové strategie vybraného hotelu. Mým úkolem bylo podrobně popsat a analyzovat marketingovou a obchodní strategii vybrané společnosti, zhodnotit její stávající strategii a navrhnout zlepšující opatření. Diplomová práce byla zpracovávána na základě odborné literatury a přednášek (teoretická část) a hlavně rozhovoru s ředitelem hotelu Olympik, panem Šosem …moreAbstract:
In my work, I will discuss the issue of the marketing strategy chosen hotel. My task was to describe in detail and analyze marketing and sales strategy selected companies, evaluate their current strategy and to suggest remedial measures. This thesis has been prepared on the basis of literature and lectures (theoretical part) and especially the interview with the director of Hotel Olympik, mister Šos …moreKeywords
Strategické řízení proces strategického řízení vize mise cíle marketingová situační analýza marketingová strategie marketingový mix 4P marketing služeb. Strategic management strategic management process vision mission goals marketing situation analysis marketing strategy marketing mix 4P marketing services.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13284/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Petra Kočová