Výtvarné lekce inspirované malířem Rudolfem Filou – Mgr. Markéta Kozáková, DiS.
Mgr. Markéta Kozáková, DiS.
Diplomová práce
Výtvarné lekce inspirované malířem Rudolfem Filou
Art lesson inspired by artist Rudolf Fila
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly. První pojednává o zprostředkování uměleckého díla, věnuje se zvláště oblasti vnímání díla a jeho proměn v historii. Druhá kapitola se zabývá požadavky současného vzdělávání na prvním stupni základní školy, které vychází z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Třetí kapitola …víceAbstract:
The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. Theoretical part contains four chapters. The first chapter discusses mediation of an artwork and mainly focuses on perception of it and its changes during the ages. The second chapter deals with the demands of contemporary education in primary schools, which is based on the Framework Educational Programme for Basic Education. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kiha1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Program pro vybrané obtížné učivo českého jazyka na 1. stupni základní školy
Gabriela Bošová -
Literární program na rozvoj čtenářství pro 1. stupeň základní školy
Tereza Fialová -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ