Marketingová komunikace společnosti Homutův statek, s. r. o. – Kamila KOKEŠOVÁ
Kamila KOKEŠOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Homutův statek, s. r. o.
Marketing communication of Homutuv statek, s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analyzováním marketingové komunikace využívané v podniku Homutův statek a následným navržením nové marketingové komunikace dle modelu RABOSTIC, která zajistí zvýšení zájmu o poskytované služby a zvýšení tržeb. Pro dosažení cíle jsou využita sekundární i primární data získaná pomocí dotazníkových šetření, šířeným emailem mezi hosty pensionu a volně přístupným na soc. …víceAbstract:
The aim of this work was an analysis of marketing communication used in Homutuv statek and designs a new marketing communication according to the RABOSTIC model, which will ensure an increase an interest in the provided services and in sales. There are used primary and secondary datas, which were obtained by questionnaires distributed by email among guests and freely available on social network. Questionnaires …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOKEŠOVÁ, Kamila. \textit{Marketingová komunikace společnosti Homutův statek, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/pfzg4p/.
Jak správně citovat práci
KOKEŠOVÁ, Kamila. Marketingová komunikace společnosti Homutův statek, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček