Mobilní CRM aplikace v bankovnictví – Ludmila Drotárová
Ludmila Drotárová
Bakalářská práce
Mobilní CRM aplikace v bankovnictví
Mobile Banking CRM Aplication
Anotace:
Posouzení a návrh rozšíření mobilní aplikace internetového bankovnictví o funkcionality CRM. Návrh obsahující analýzu implementace, návrhové zobrazení, kategorizaci zpráv a odhad finanční a časové náročnosti implementace nového řešení.Abstract:
Assessment of extension of mobile internet banking aplication by CRM functionalities. The proposal including analysis of implementation, design view, messages categorization and finacial and time appraisal of new solution.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69256
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Tomáš Kubálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69256
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane