Bc. Zuzana Záhorová

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace při uvedení nové verze na trhu již etablovaného výrobku společnosti Citrix Systems

Analysis of marketing communications for the lauch of a new edition of product by Citrix Systems company
Abstract:
Předkládaná práce přináší v teoretické části stručný úvod do marketingu, jeho součástí a nástrojů tak, aby v praktické části na konkrétních příkladech ukázala význam a účinnost integrované marketingové komunikace na cílovou skupinu. Práce představí informační kampaň na uvedení nové verze softwarového produktu Citrix XenDesktop 4.0 (řešení virtualizace desktopů) na Český trh, rozebere použité komunikační …more
Abstract:
In the theoretical part this paper provides with a brief introduction to marketing, its parts and tools. In the second part, through the concrete case study, this paper shows the importance and effectiveness of integrated marketing communications what influences the target group. The work presents an information campaign for the launch of a new version of software product Citrix XenDesktop 4.0 (desktop …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní