Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem – Bc. Dominika Šrámková
Bc. Dominika Šrámková
Diplomová práce
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Marketing strategy for entering foreign market with innovated product
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro inovovaný výrobek společnosti GUMOTEX, a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část, zaměřena na pojmy jako marketingová strategie, marketingový mix a vybrané analýzy, jsou zpracovány formou literární rešerše. V analytické části je popsána charakteristika a současný stav společnosti GUMOTEX, a …víceAbstract:
This master's thesis is focused on establishing of marketing strategy for company GUMOTEX, a. s. Thesis comprises theoretical, analytic and concept sections. Theoretical section, focused on terms such as marketing strategy, marketing mix and on selected analysis is processed as background research. In analytic section is described nature and current status of company GUMOTEX, a. s. In last section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/g1nnw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Lucie Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Klimentiy Korolkov -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Pavlína Strachoňová -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Petr Sedláček -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Monika Holíková -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Žaneta Zemanová -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná