Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem – Bc. Miroslav Tomáš
Bc. Miroslav Tomáš
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem
Marketing communication on the Internet between the manufacturer and the end customer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací výrobce, která je orientovaná na koncového zákazníka. Nejdříve definuje pojem Internet a jeho stručnou historii. První část se dále věnuje internetovému marketingu, ve kterém je podrobně rozebírán marketingový mix. Druhá část práce se věnuje komunikačnímu mixu v internetovém prostředí, konkrétně cílům marketingové komunikace a internetovým …moreAbstract:
This bachelor´s thesis deals with Internet marketing of manufacturer, oriented to ending customer. The thesis defined concept of the Internet and its brief history at first. The first part is also discussed Internet marketing and in detail the marketing mix. The second part pursues communication mix in Internet medium, specifically to objectives of marketing communication, namely advertising, sales …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2014
- Supervisor: Ing. Viktor Janouch, Ph.D., Ing. Jan Svědík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMÁŠ, Miroslav. \textit{Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2014. Available from: https://theses.cz/id/pgwh6l/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomáš, Miroslav. Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka