Bc. Miroslav Tomáš

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem

Marketing communication on the Internet between the manufacturer and the end customer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací výrobce, která je orientovaná na koncového zákazníka. Nejdříve definuje pojem Internet a jeho stručnou historii. První část se dále věnuje internetovému marketingu, ve kterém je podrobně rozebírán marketingový mix. Druhá část práce se věnuje komunikačnímu mixu v internetovém prostředí, konkrétně cílům marketingové komunikace a internetovým …more
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with Internet marketing of manufacturer, oriented to ending customer. The thesis defined concept of the Internet and its brief history at first. The first part is also discussed Internet marketing and in detail the marketing mix. The second part pursues communication mix in Internet medium, specifically to objectives of marketing communication, namely advertising, sales …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2014
  • Supervisor: Ing. Viktor Janouch, Ph.D., Ing. Jan Svědík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tomáš, Miroslav. Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická