Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem – Bc. Miroslav Tomáš
Bc. Miroslav Tomáš
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem
Marketing communication on the Internet between the manufacturer and the end customer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací výrobce, která je orientovaná na koncového zákazníka. Nejdříve definuje pojem Internet a jeho stručnou historii. První část se dále věnuje internetovému marketingu, ve kterém je podrobně rozebírán marketingový mix. Druhá část práce se věnuje komunikačnímu mixu v internetovém prostředí, konkrétně cílům marketingové komunikace a internetovým …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with Internet marketing of manufacturer, oriented to ending customer. The thesis defined concept of the Internet and its brief history at first. The first part is also discussed Internet marketing and in detail the marketing mix. The second part pursues communication mix in Internet medium, specifically to objectives of marketing communication, namely advertising, sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Viktor Janouch, Ph.D., Ing. Jan Svědík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomáš, Miroslav. Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka