Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží) – Ing. Andrea Barrett
Ing. Andrea Barrett
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Abstract:
Základním tématem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu“. V bakalářské práci je řešena podpora prodeje (PoP) jako nástroj integrované marketingové komunikace a její význam a efektivita. Cílem práce je analýza konkrétních nástrojů podpory prodeje ve společnosti Nespresso. Teoretická část popisuje jednotlivé formy …moreAbstract:
The basic theme of this thesis is: Sales Promotion as a Tool for Integrated Marketing Communications within a Specific Company in the Business Sector. The work is designed as a sales support tool for integrated marketing communication and to show its importance and effectiveness. The aim is to analyze specific sales support tools at Nespresso. The theoretical part describes the different forms and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aa256/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARRETT, Andrea. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/pgzsfi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček