Ing. Andrea Barrett

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Abstract:
Základním tématem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu“. V bakalářské práci je řešena podpora prodeje (PoP) jako nástroj integrované marketingové komunikace a její význam a efektivita. Cílem práce je analýza konkrétních nástrojů podpory prodeje ve společnosti Nespresso. Teoretická část popisuje jednotlivé formy …more
Abstract:
The basic theme of this thesis is: Sales Promotion as a Tool for Integrated Marketing Communications within a Specific Company in the Business Sector. The work is designed as a sales support tool for integrated marketing communication and to show its importance and effectiveness. The aim is to analyze specific sales support tools at Nespresso. The theoretical part describes the different forms and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní