Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží) – Ing. Andrea Barrett
Ing. Andrea Barrett
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Anotácia:
Základním tématem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu“. V bakalářské práci je řešena podpora prodeje (PoP) jako nástroj integrované marketingové komunikace a její význam a efektivita. Cílem práce je analýza konkrétních nástrojů podpory prodeje ve společnosti Nespresso. Teoretická část popisuje jednotlivé formy …viacAbstract:
The basic theme of this thesis is: Sales Promotion as a Tool for Integrated Marketing Communications within a Specific Company in the Business Sector. The work is designed as a sales support tool for integrated marketing communication and to show its importance and effectiveness. The aim is to analyze specific sales support tools at Nespresso. The theoretical part describes the different forms and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aa256/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARRETT, Andrea. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/pgzsfi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček