Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky – Bc. Yana Litvinova
Bc. Yana Litvinova
Master's thesis
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
A proposal of activities for customer relationship development and management
Abstract:
Řízení vztahů se zákazníky je filozofie společnosti, která se zaměřuje především na udržení stávajících zákazníků a vylepšeni vztahů s nimi více, než na přilákání nových. Pomocí této filosofie si společnost zajišťuje konkurenční výhodu, zvyšuje se loajalita zákazníků a jejich hodnota. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část si klade za cíle vysvětlit podstatu koncepce řízení vztahů se …moreAbstract:
Customer relationship management is the phylosophy of conducting a business which rather focuses on retaining the current clients and improving the business relations with them, than attracting the new ones. With the help of this phylosophy a business can improve its competitiveness, the customer loyalty and makes the customer more valuable for a business. The diploma thesis containts two parts. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z1aio/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane