Bc. Yana Litvinova

Master's thesis

Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky

A proposal of activities for customer relationship development and management
Abstract:
Řízení vztahů se zákazníky je filozofie společnosti, která se zaměřuje především na udržení stávajících zákazníků a vylepšeni vztahů s nimi více, než na přilákání nových. Pomocí této filosofie si společnost zajišťuje konkurenční výhodu, zvyšuje se loajalita zákazníků a jejich hodnota. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část si klade za cíle vysvětlit podstatu koncepce řízení vztahů se …more
Abstract:
Customer relationship management is the phylosophy of conducting a business which rather focuses on retaining the current clients and improving the business relations with them, than attracting the new ones. With the help of this phylosophy a business can improve its competitiveness, the customer loyalty and makes the customer more valuable for a business. The diploma thesis containts two parts. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní